Administratiekantoor Van Gelderen Bloemendaal, Noord-Holland

Contactgegevens

Telefoon:

023-5256197

E-mail:

:

Adresgegevens

Adres:

Bloemendaalseweg 106

Postcode:

2061CP

Stad:

Bloemendaal

Over dit bedrijf

Wij zijn een klein kantoor dat administraties verzorgt voor het Midden- en Kleinbedrijf, belastingadviezen geeft aan bedrijven en particulieren. Ook verzorgen wij administraties en voeren beheerstaken uit voor Verenigingen van Eigenaars. Ons kantoor kan uw administratie of belastingzaken perfect verzorgen en verleent daarbij extra diensten, zonder bijkomende kosten. Wij zijn makkelijk bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig. Sinds 1994 verzorgen wij administraties voor het MKB en voor Verenigingen van Eigenaars en verzorgen belastingaangiftes voor bedrijven en particulieren. Wij zijn u graag van dienst bij alle werkzaamheden over: uw financiele administratie, uw salarisadministratie, uw belastingaangiftes, de financiele administratie en uitvoering van beheerstaken voor Vereniging van Eigenaars. Wij staan altijd voor u klaar en streven naar een optimale samenwerking! De financiele administratie is een hulpmiddel voor een succesvolle onderneming. Vanuit de administratie krijgt u informatie waarmee u tijdig de organisatie van uw onderneming kunt bijsturen. Wij kunnen het volgende voor u verzorgen: verwerken van verkoop - en inkoopfacturen, verwerken van bank- kas en giroboek, het opmaken van Balans en Winst- en Verliesrekening per maand of kwartaal, het opmaken van de jaarrekening, het verzorgen van de aangiften omzetbelasting, het indienen van aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Heeft u zelf niet de tijd om uw eigen loonadministratie te verzorgen of heeft u onvoldoende salariskennis in huis? Maak dan gebruik van onze salarisadministratiediensten. Het voeren van een salarisadministratie is specialistisch werk. Wij werken met Roos & Roos. Het volgende kunnen wij voor u betekenen: het verwerken en aanleveren van de periodieke salarisstroken, het verwerken van de maandelijkse journaalposten, het verzorgen van de maandelijkse aangifte loonheffingen, het verzorgen van ziekmeldingen t.b.v. verzekeringen en Arbo dienst, het aanvragen van offertes voor ziekteverzuimverzekeringen, het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het indienen van bezwaarschriften, het voeren van diverse correspondentie.

Deze administratiekantoren zijn misschien ook interessant

A & B Partners

Weteringschans 26/SOUS,
Amsterdam

Bekijk

Abacus Administratie en Belastingen

Nieuwemeerdijk 332,
Badhoevedorp

Bekijk

Acade Accountants BV

Asserring 188/3B,
Amstelveen

Bekijk

Categorie: Administratiekantoor

In het algemeen gezegd is een administratiekantoor gespecialiseerd in alles dat bij de administratie van ondernemingen komt kijken.

Een administratiekantoor kan de loonadministratie voor je verzorgen en de belastingen zoals omzetbelasting en inkomstenbelasting. Een administratiekantoor kan jou eventueel ook advies geven over fiscale- en bankzaken, of je kunt er ook terecht met andere vragen die betrekking hebben tot je onderneming.

Als je als ondernemer (klein of groot) geen kennis in huis hebt van administratie of als de administratie te veel tijd kost kun je dit uitbesteden aan een administatiekantoor.

De term administratiekantoor is, niet beschermd. Let dus goed op met welk kantoor je in zee gaat.

Een administratiekantoor kan bestaan uit 1 persoon maar er zijn ook administratiekantoren met meer dan 50 medewerkers.

Lees meer over Administratiekantoor