Alle marketingadviesbureaus in Nederland

Aanbevolen marketingadviesbureaus

Wordt geladen

Blader per regio

Flevoland

2 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Flevoland

Friesland

2 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Friesland

Gelderland

8 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Gelderland

Groningen

1 marketingadviesbureau gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Groningen

Limburg

3 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Limburg

Noord-Brabant

7 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Noord-Brabant

Noord-Holland

25 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Noord-Holland

Overijssel

2 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Overijssel

Utrecht

24 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Utrecht

Zuid-Holland

17 marketingadviesbureaus gevonden

Bekijk marketingadviesbureaus in Zuid-Holland

Lees meer over marketingadviesbureau

Marketing-adviesbureaus

Volgens de definitie van de American Marketing Association (AMA) is marketing:
Het proces van bedenken en uitvoeren van het ontwerp, de prijszetting, de promotie en de distributie van ideeën, goederen en diensten om zo een uitwisseling te creëren die de realisatie van doelen van zowel individuen als organisaties mogelijk maakt.

Een marketingadviesbureau adviseert, inspireert en helpt ondernemers bij het opstellen en uitvoeren van een goed en effectief marketingbeleid. Dit kan in de vorm van een uitgebreid marketingadviesplan of in de vorm van begeleiding en coaching.

Een goed marketingadvies zorgt voor:

  • Meer omzet;
  • Een groter marktaandeel;
  • Een hogere naamsbekendheid;
  • Meer klanten.

De marketingmix bestaat uit vier elementen (de zogenaamde vier P's); Product, Prijs, Promotie en Plaats.

Crossmediale marketing tools

In de wereld van marketing, marketingstrategie en marketingadvies wordt er door de technologische en economische veranderingen gevraagd om een andere visie op marketing. Het is zaak dat een marketingadviesbureau met zijn tijd mee is gegaan en in kan spelen op de veranderende markt.

Tegenwoordig zijn de crossmediale marketing tools erg belangrijk:

  • Event Marketing; om op een originele manier nieuwe producten te lanceren;
  • E-Commerce; om uw producten en diensten ook via internet te verkopen;
  • Zoekmachinemarketing (SEO en SEA); om beter vindbaar te zijn op internet;
  • Social Media Marketing; om via netwerksites naamsbekendheid te creëren & uit te breiden;
  • Viral Marketing; wijze om op een creatieve manier meer aandacht te genereren;
  • Mobile Marketing; gericht om de doelgroep ook via de mobiele telefoon te bereiken.

Aanbevolen content over marketingadviesbureau

Video's

What is Viral Marketing?

Een duidelijke videoclip waarin wordt uitgelegd wat Viral Marketing is.

Links

MOA

Website van het Center for Information Based Decision Making & Marketing Research (MOA)

Bezoek

Marketing Agencies Association (MAA)

Website van de MAA, de Engelse vereniging van marketing adviesbureau organisaties.

Bezoek